like

Wednesday, June 27, 2012

Orang yang mencintai kamu....





1. Orang yang mampu mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenama dia mencintai kamu. yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu.

2.Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya. di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu berasa berat badan kamu bertambah.

3. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.

4. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti " Selamat pagi " Selamat hari miggu " selamat tidur " take care" dan lain2 lagi. walaupun kamu tidak membalas SMS nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dengan cara yang berbeza. Bukan " aku CINTA padamu " tetapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

5. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya. kerana saat itu, matanya pasti berkaca kerana saat bersamamu itu tidak boleh berulang selalu.

6. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada de dekat kamu dan ingin menghabiskan hari harinya dengan kamu.

0 comments:

Followers

Ads: 468x60