like

Sunday, March 18, 2012

+ Persahabatan +


Assalammualaikum sayanggg..  ar.. ari ni wanie nak bercerita sal sahabat.. oke.. Semua orang ada kawan kan.. hihihi... tapi ada kawan yang tak bagus.. jadi, hati2 lah kita pilih kawan.. sebab, dulu wanie pernah tersalah pilih kawan.. bila di ingatkan balik, wanie rasa mcam sakit hati je.. tapi sekarang wanie dah buka kehidupan baru..Bukannya senang nak cari kawan yang baik.
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik...So sekarang ni kite kenelah hati2 dan menjaga perasaan masing2..Sekarang ni wanie dah temu kawan yang baik...
Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baiknya..Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya.
Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan... wanie ni, semua kawan wanie tolong, tapi ikut kemampuan wanie le...
wanie tak pernah cemburu jika kawan baik wanie ada ramai kawan baik, kerana wanie tahu apa yang paling baik untuk kawan wanie..wanie ni bukan la kawan yang baik sangat..tapi wanie harap, wanie dapat menjadi kawan yang baik untuk kekawan wanie..
wanie sayang dengan semua kawan wanie... wanie gak berharap, tak da kawan yang makan kawan... Bialah kawan beribu ribu, janji tak tikam kawan suda..wanie nak mintak maaf... kalau wanie ada buat korang marah ke kecik ati ke apa ke, wanie bukanya sengaja pun...wanie tak mau la bergadoh sesama kawan sebenarnya...Gadoh2 cam tu buat kite sakit hati je...siapa yg kenal wanie, dia faham cam na perangai wanie...last sekali wanie nak terimakasih kat kawan2 wanie, sebab sudi berkawan dgan wanie..
susah senang kita bersama.. okey...


0 comments:

Followers

Ads: 468x60